måndag 13 februari 2012

När hände det här?!

Ja jag kan inte förstå det. Loppan börjar skolan till hösten och nu börjar alla förberedelser. Ryggsäck har hon pekat ut. Gympapåse har hon redan.

Helt lugnt säger Nova: det blir enkelt för mig för jag kan redan. Läsa, skriva, plus, minus och knäppa min jacka. Om jag bara vill!

Och hon har lite rätt i det hon sa. Hon kan en del av allt det hon sa. Jag förstod bara inte när det hände. Tiden går så fort. Tycker inte det var längesedan jag låg där men en nykläckt liten loppa på bröstet. Måste erkänna att det är med tårar i ögonen som jag längtar tillbaka. Varje ålder har sin tjusning och är helt underbart men bebismyset, det är nått speciellt med det!!

Apropå bebisar så berättade Nova innan, att innan jag träffar en man kommer jag va alldeles för gammal för att få ett barn till!!
Tack,va ska jag svara på det lixom!? Haha! Alla dessa kommentarer!!








Lite film innan kvällsmaten











Med all kärlek
Rosanna

1 kommentar:

  1. Haha har hon ingen tro alls på att du kommer hitta nån eller ? :)

    SvaraRadera