torsdag 16 februari 2012

Förhandling, drömmar och tårar...

Imorgon löneförhandling. Om jag längtar?! Nja det kan kvitta! Men ska bli lite intressant.

Idag har jag vart dödens trött. Som jag nämnde i gårdagens inlägg så det här med mig och musik. Ingen bra combo . Var bara tvungen att lyssna på en skiva till. Det blev lite försent.
På jobbet idag var det enbart en upprepning av gårdagen.

Kvällen spenderade jag i soffan med morotsstavar, rabarber/grädde te och dagens avsnitt av hem till gården. Mycket festligare än så blev det ej.
Såg även andra avsnittet av 30 grader i februari. Grät en skvätt eller rättat sagt en stor skvätt så nu ligger jag här med söndergråtna ögon under mitt täcke och tänker på framtida drömma.drömmar som gått i kras! Drömmar som förhindras!
Med det säger jag god god natt och hoppas på att jag vaknar upp som en liten sunshine ((:
Om inte annat så vaknar jag upp med min lilla sunshine! Och där mina vänner, där kan vi prata om den största kärleken! En blick och jag är den lyckligast!!


Fridens liljor
Rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar