torsdag 9 februari 2012

Försök till dans å kräk

Gårdagen var bra på alla sätt och vis! Det bjöds till och med upp till dans och vi fick konstaterat att jag är så fruktansvärt dålig på att dansa! Taktkänsla existerar inte! Malin däremot, hon är en rackare på det där. Med lite sönderbitna naglar överlevde jag kvällen. Men min karaktär ska vi inte ens prata om ;)

nu till denna dagen som jag vaknade upp till med huvudvärk och lite lätt illamående. Jag tänkte att det är självklart vinet. Skyll dig själv!! Efter att fått kräkts lite kändes det bättre, en stund. Kom hem lycklig med en campinosallad. En tugga och mer kräk!! Fruktansvärd huvudvärk/migrän och ännu mer kräk. Så nu ligger jag här å mår som pesten. Migrän eller kräksjukan det vette sjutton va det är men skit mår jag. Och jag som skulle på date imon får hålla mig hemma ifall det skulle va nått som smittar. Nu ska här sovas lite till och hoppas på att det ej blir nått mer kräk!
Tack å hej!


Med all kärlek
Rosanna

1 kommentar:

  1. Sv: Okej... din dag är väl värre då :P

    Krya på dej :)

    SvaraRadera