måndag 20 februari 2012

Vilken kväll det blev

Tänk här blev jag bjuden på födelsedagsfirande Lite så där dagen innan lillan fyller år. Va hon fyller tänker jag ej berätta då hon bara är barnet;) en gammal arbetskamrat, svärmor, farmor till min dotter och en fin vän. Tänk att jag redan känt familjen johansson i 8 år:) tiden går på tok för fort!!

Jag bara satt och njöt med ett stort leende på läpparna!! Vilken familj. Lillan, amadeus och antonia jag är så glad att jag har dom. Även fast det ej är jag och adrian längre så känns det så underbart att få va delaktig i dessa människors liv. Det är ren lycka!

Tona hade fixat lite plockmat, tårta och vin. Det blev många skratt:)) hem gick jag i snön med världens största leende på läpparna!! Ni är bäst!! Kvällen gick alldeles för fort. Men jag hoppas att vi gör om det snart!!

Födelsedagsbarnet!











Slapp tonåring;)


Fridens liljor
Rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar