måndag 27 februari 2012

Måndag

I all ära men fy sjuttsingen va trött jag vart! Gårdagen är ju ingenting jämfört med idag. Ont i armbågar och blåmärken har jag med.Så kan det gå när man ska leka lite :)Till råga på allt så börjar jag bli förkyld med. Fryser och svettas om vartannat, hostar och bara allmänt seg!!

Det är då man är glad att det finns halvfabrikat och att jag hade stekt köttfärs i frysen och mindre glad blir man när nova blir vansinnig för hon vill då inte ha nån middag!!! Hon ska ha flingor till kvällsmat!!

Det blir en kopp te med massa honung sen ligga i soffan medans Christoffer försöker få ordning på min dator som fortfarande inte vill funka!!





En loppa klev ur sina kläder på väg till sängen.vem kommer få plocka upp dom tro?!


Fridens liljor
Rosanna

1 kommentar:

  1. Haha ja man blir ju tokig i allt som finns i tidningen.
    O den jävla sidan du tipsa om - styleroom, den är ju döden !
    Snacka om självplågeri.
    Borde köpa ett slott och skaffa mej massa miljoner och bara inreda massa rum.

    SvaraRadera