onsdag 29 februari 2012

Onsdag

Eller jo ja det var det ja!
Det här med att va sjuk får en helt att tappa tid och rum.
Det har vart en bra dag. Jag har kunnat vila och Nova
har lekt massor både inne och ute. Hon är så duktig och klarar så mycket själv. Bara jag har legat bredvid henne så har hon vart nöjd:) När hon var lite sugen på mellanmål så sa hon:
-ligg kvar du så fixar jag det själv.
Jag kan faktiskt. Ska du ha något?
Loppan fixade flingor, en smörgås med smör och ett glas med mjölk!

Kan inte annat än att säga att hon är helt underbar! Stora tjejen:))


















När vi spelade Yatzy fick Nova Yatzy 3 gånger under en spelomgång!! Hon är helt otrolig på det. På riktigt :))
Vi fick även vart i affären å köpt toapapper då det går åt några mil till min näsa. Vi bakade några wienersemlor. Smaskens.

Nu är det dax för att läsa bok och sen sova! Jag vet en som kommer somna gott;)

Natti natti

1 kommentar:

  1. Vad duktig hon är stora Nova!
    Och gud vad snygg du är i håret!

    SvaraRadera