lördag 4 februari 2012

Melodifestivalen och massa gott

Dagen blev så bra den bara kan
Bli! Först loppis med loppan sen kaffe hon familjen Nilsson efter det vid 13.30 fick jag frukost gäster som bestod av alexandra och Christoffer. Alexandra tor sitt sunda förnuft och beslutade att stanna hos mig och Nova. Vi njöt av fulla drag. God mat/dryck och melodifestivalen. Nova klädde på sig fin kläder kvällen till ära och var helt överlycklig för att hon fick va uppe och se på den. Glitter och glamour;) som en slagen hjälte gick hon, hör och häpna och la sig själv i sängen! Kan ej komma ihåg att det hänt innan.

Självklart hejade vi på marcus. Men favoriten var helt loreen. Mest för hennes helt magiska heldress som jag bara måste ha om jag så ska få sy en själv. Hur set nu ska gå! Men jag ska ha en!!! Punkt slut!!

Sen var det även som så, hör och häpna igen jag satt och diggade till loreen och kom på mig själv säga: den här kommer ju till och med jag stå och dansa/sjunga med till på Oscars. Va hände där lixom;) ja jag vet inte?!?

Med andra ord har helgen vart helt perfekt. Har haft mer stabor på besök under en hel helg än va jag hade under hela förra året! ;)

Helgen avslutas imon med Martina och Agnes, då ska vi på bio. Alvin och gänget. Tror den kommer bli jätte spännande;) haha!!

Måste bara tillägga för KAJSA att pannacottan var magisk!!










Med all kärlek
Rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar