fredag 10 februari 2012

Mat ge mig mat!!

Måste bara få gnälla av mig lite! Det här med att kräkas! Inget för mig. Feber/förkylning, visst men kräk. Nej tack. Sov inatt på toaletten. Vaknade av vinkelslipen och hamrandet utanför. Men snart går killarna på helg hoppas jag så jag får lite lugn och ro. Nu till det är med mat! Allt jag har hemma har kommit upp igen så det är jag ej så sugen på. För den delen finns det inte så mycket hemma.Och till nån affär kan jag ej gå. Så nu ligger jag här i soffan kräkfri men mycket svag och bara tycker så synd om mig! Är sugen på cola, wienerbröd och KÖTT!! Massor av kött! Eller varför inte satay. Vårrullar från alexandras lilla låda.Men inget av det har jag hemma så jag ligger här och surplar Afil. Ingen höjdare men man tager va man haver!
Nu var det färdig gnällt för idag!


Med all kärlek
Rosanna

2 kommentarer:

  1. Om du hade bott närmre hade jag kommit med mat till dig!
    Du måste genast flytta ifrån Veddige.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å Kajsa du är en fin vän!! Håll ut det är bara 11 år kvar till jag kan flytta! ;)

      Radera