onsdag 29 februari 2012

Wienersemlor

Jag blir hemma hela veckan! Nova blev överlycklig för det! Å mamma då kan vi mysa i flera dagar. Det gör inget om du är trött och sjuk, bara jag får
Mysa med dig!! Ni kan gissa om dom orden värmde mitt hjärta. Tårarna sprutade (bölig som man är)

Små febrig och snorig som attans men endå lite piggare idag. Letade efter recept på wienersemlor igår och hittade två olika som lät goda. Smidigt med färdig smördeg! Bara febern vill försvinna så blir det lite bak. Är man sjuk så är man och då får man äta hur mycket sött och onyttigt som hellst.

Chefen ringde och frågade om jag hade rökt och druckit mycket whisky, för det lät så!! Haha hon är lite rolig ibland.

Nu blir det lite honungs vatten och yatzy med nova.

Recepten som jag hittade:






1 kommentar:

  1. Det är bara att säga till när det är klart! Jag kommer!

    Förresten provade jag vaniljkaffe-Nespresson idag. Helt okej.
    Höll dock på att KRÄKAS av att LUKTA på körsbärskaffet. FY FAN vad vidrigt!

    SvaraRadera