fredag 17 februari 2012

Bitter, trött och allmänt blä !

Känner att det vart lite mycket gnäll och bitter het det sista. Men idag är det helt klar en sådan dag. Hämtade en trött och gnällig loppa och då brast det för mig! Tårarna bara forsade. Ensam är stark ?! Jag vet inte det ni. Nu är helgen här. Igår missade jag Jenny, idag sitter dom flesta av mina flickor med sina barn, bebisar och magar och myser i sanddalen. Och var sitter jag!? Jo åt helt fel håll några mil ifrån i en
Håla som heter veddige. Som tur var så har jag min loppa som förgyller med sin närvaro. Men idag vill jag bara va med mina vänner.

Jag försöker verklig att tänka positivt. Att jag gör det där för Nova, hon har sin familj här. Sina kompisar. Men jag har inte det! Det kväver mig lite hela tiden och för varje dag blir det bara värre och värre.

Jag är inte hemma!! Så är det bara.

Men 10 är kvar sen så blir det ändring på det. Då börjar hon gymnasiet (i Varberg) och jag kan äntligen flytta "hem"

Om jag är bitter idag Jaa!!
Och bara för det ska jag trycka i mig en flötig pizza bara för att!!


Fridens liljor
Rosanna

2 kommentarer:

  1. Förstår att det är jobbigt..
    Men du är ju oxå hennes familj. Kan väl ha en i veddige (vem vill bo där liksom) och en med dej i stan ? :)
    Hoppas pizzan hjälper mot bitterheten.

    SvaraRadera
  2. Hallå eller, tio år?! Knäppskalle, du ska flytta innan det.
    Helst nu.
    Njut av pizzan <3

    SvaraRadera