söndag 26 februari 2012

Vilken kväll det blev!

Jobbet gick som på en dans. När jag kom till Christoffer var där fullt hus. Det blev några roliga timmar innan det var dax att bege oss mot staden. Alla drog till oscars (sämsta påhittet någonsin) själv bättrar jag på vuxen poängen och gick till harrys där jag mötte gun och carin. Kvällen bjöd på många skratt och kvällen tog inte slut där. Jag mötte upp malin, andreas och joel. Vi lekte av oss lite på isen (vilket innebar många blåmärken idag) sen bar det hem till henne för att äta nattamat. 4pers i en dubbelsäng. Musik som aldrig ville ta slut. Vilket innebar att jag och joel inte kunde sova. Man kan ju inte sova till musik ;) Andreas snarkade och malin var på bristningsgränsen. Lillparvlen hade lite svårt att hitta till toaletten och jag skrattade så jag fick ont i magen då han var påväg ut i trappuppgången!!! Haha!!

Fantastiska malin var uppe med tuppen även fast det var så att vi sommnade när tuppen går upp. Hon fixade till frukost. Kaffe och massa bacon. Vi vilade lite sen åkte hanna, malin och jag ut till getterön på en picknick. Blå himmel och sol.lite vila till sen var det dax för mig att jobba kväll.

Nu ligger jag helt färdig i soffan, tryckt i mig en kababrulle och fuskar lite till med cola!! Men va faan det är söndag och jag är lite ynklig.

Har gått runt och trott att jag vart ledig i några dagar nu men så fel jag hade, tittade på fel vecka!!

Har lite dåliga bilder att bjuda på














Fridens liljor
Rosanna

2 kommentarer:

  1. Kebabrulle var det enda rätta idag.. Inge konstigt med det.
    Härlig helg låter det som :)

    SvaraRadera
  2. Det var ju jättemysigt, men något besvärligt när den ena säger att han inte kan sova utan musik och du då som absolut inte kunde sova med den på, jösses ja :P

    SvaraRadera