onsdag 29 februari 2012

The shield och soffan

7 säsonger av the shield. Jag älskar den serien. Klart allt med lite bråkiga poliser och maffian är favoriter.
Nova har fått va med rebecca idag då jag knappt orkar att ta hand om mig själv.hon sover hos dom inatt. Känns lite bättre för ens dåliga samvete. Legat i soffan hela dagen och mår inte alls nått bättre!! Christoffer var här med min lagade dator och campinosallad. Räddare i nöden:)
Alla vet att glass är det bästa botemedlet mot förkylning. Efter som att jag inte direkt har nån att skicka bud med så fick jag släpa mig till affären. När jag väl kom dit hade dom ej min favoritglass men det löste sig bra ändå. (smittade ner alla i affären med mina basilusker) men gud va det tog på krafterna. Helt slut!!!
Lite bilder av min mycket händelserika dag!!












Glassen dom ej hade




Glassen jag fick köpt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar