torsdag 23 februari 2012

Pissgult men skam den som ger sig

Solen skiner och jag gick till frisören och klippte mig. Så nöjd! Men nu när vårkänslorna sprudlar så tänkte jag mig ej för och gick och köpte blekning då jag måste va blond när det är vår. Dum som jag är så köpte jag ej den jag brukar för den finns bara på COOP. Och jag ska inte dit den närmsta tiden:( så jag köpte färg på hemköp. Blekte håret och nu sitter jag här med pissgult hår!! När jag skulle lägga i en färg som gjorde det askfärgat så fick jag nån allergiskrektion och var tvungen att tvätta ut det då det gjorde så jävla ont rent ut sagt!! Varför lär jag mig aldrig!! Jag som har hittat den perfekta färgen
För att slippa få det gult! Men nej impulsiv sitter jag är och är irriterad med PISSGULT hår och rackarns så snygg frisyr! Nått positivt iaf :))

Före



Efter utan blixt



(Lite mörk under ögonen då jag vart vaken i en si sådär 30 tim)


Med blixt




Tur att det finns mössor!
Fridens liljor
Rosanna

1 kommentar:

  1. Hjälper dig gärna med lite superblekning jag har hemma ;)
    om inte annat så är väl gult en vårfärg ;) tihi
    kram kram

    SvaraRadera