torsdag 2 februari 2012

Sjukt barn och dåligt samvete

Nova har hostat hela natten. 05.20 sa Nova att nä nu är jag trött på det här!! Jag lägger mig vid tvn.
Peppa peppa med tanke på hur det brukar va med hennes hosta/förkyldningsastma så har hon klarat sig riktigt bra. Det tackar vi det milda vädret för. Och när kylan slår till kommer hostan som ett brev på posten!!
Så idag är vi hemma å VABar. En slapp tag i soffan som sen avslutas med en fika med tona och Tacos.

Tänk att varje gång man ringer det där samtalet till jobbet, att man måste va hemma med sjukt barn så får man alltid dåligt samvete. Man bekymrar sig för om dom ska få i vikarie eller om dom ska gå kort!?!

Ja nä nu ska jag koppla bort det och njuta av en dag i soffan med min loppa.

Med all kärlek
Rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar