onsdag 22 februari 2012

Så jobbigt allt blev nu!!

Eller jobbigt och jobbigt!! I-landsproblem som vissa skulle kalla det för! Mor ringde igår för att fråga om jag ville följa med till london pingsthelgen. Men jag avstod även fast jag bara behövde stå för fickpengarna själv. Har så mycket jag vill och ska göra i sommar och jag måste spara spara spara och det är inte lätt vill jag lova när det inte finns så mycket att spara!!

Pearl jam helgen i Stockholm.
Peace & love . Semestern är fixad nu ska jag bara få med mig flickorna. Jag SKA dit.
Millencolin i örebro.
Way out west har vart lite tveksamt men nu när jag såg att blur ska dit så är det inget snack om saken!
Sen har vi klart majas, lisseberg, kent som kommer till varberg( eller som alexandra sa: kommer till sverige )eldkvarn!!

Ja ni hör och som ni kanske förstår det kommer kosta mycket pengar allt det här. Jag vet att jag kan ej åka på allt. Men då kommer bara det svåra och välja!!

Men jobba lite extra och leva på havregrynsgröt när jag ej har nova så kanske! Ja kanske det kan sparas lite:)


Fridens liljor
Rosanna

3 kommentarer:

  1. Gröt är nyttigt ;) Så får du komma hit och fika ibland när du behöver en sockerchock!

    SvaraRadera
  2. Kors vilka planer. Blev helt snurrig, haha. Säger som Kajsa - gröt är nyttigt ;)

    SvaraRadera
  3. 2 artister klara på Majas, Petter och Maggio..
    Känns som det kommer finnas mycket att se fram emot, bara på hemmafront :D

    SvaraRadera