fredag 24 februari 2012

Thai, kärlekens dryck och TP

Efter lite sömn de senaste 3 dygnen var en kväll i goda vänners lag precis va jag behövde! Vi fick konstaterat att TP utan barnfrågor är inget spel för oss. Skönt att vi var på samma nivå där. C-H kommer absolut inte glömma villy eller keiko som han heter på riktigt.

Det har vart en riktigt bra vecka och veckan är inte slut än:)
Imon hoppas jag på fint väder. Ska bleka håret igen. Sen jobb och avslutar kvällen med kalas för christoffer.

Även fast det vart en bra vecka så kan jag inte hjälpa att jag är lite ledsen och besviken. Jag vet att med tiden så kommer det bara bli sämre och tyvärr kan man inte annat än att lära sig att leva med det!! Det gör mig riktigt riktigt ledsen när jag tänker på det och jag känner mig nått så bedrövlig ensam. Är så trött på allt fläng! Vill bara va hemma. Men vill jag va social så är det bara att fortsätta. Det är ju inte för intet man skojar och säger att veddige är byn som gud glömde ;)

Nu ska jag äta upp min knäckemacka i min säng och sova lite!!






Fridens liljor
Rosanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar