tisdag 7 februari 2012

Kärlek... Ska vi inte ta och gå på en promenad du och jag!?

På jobbet idag var det en dam som berättade när hon träffade sin man för första gången. Hon hade vart på en dans och kände inte för att gå hem då det var för tidigt. Så hon gick till affären och där såg hon "han" han frågade om dom inte skulle gå en promenad ihop. Historien fortsatte och jag satt med tårar i ögonen och tänkte att en dag ska jag träffa min prins jag med!!!

Känner mig fylld av mycket tankar idag. Både på gott och ont. Det är ju det där när man ser på alla andra runt omkring som är mitt uppe i allt och en annan bara står här och ser på. Känslan när man inte vet om man ska skratta eller gråta. Jag bara saknar allt mitt! Mitt hus! Att va en familj. Jag har en familj. Jag har nova och tillsammans är vi en familj. Men det är nått som saknas! Men det var ju det där. En vacker dag:)

Nu ligger jag i soffan med Tussan på magen,ska slänga på ett avsnitt med californication. Kan även va så att jag ska fuska med lite vaniljglass och hallon/björnbär till det!! Det är en sån dag i dag så man får fuska lite. Har ju trotts allt rört lite på mig;)

Var rädda om det ni har kärt!! Men vet aldrig hur nästa dag ser ut!


Med all kärlek
Rosanna

1 kommentar:

  1. Nää man vet aldrig vad som händer..
    Men en sak är säker.. Din blivande man kommer när du minst anar det.
    Och så länge kan du ju bara va assnygg & njuta av Nova :)

    SvaraRadera